امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه گنبدکاووس 300x189 - توقع رهبر از دست اندرکاران نظام آموزش و پرورش، تربیت نسل جوان انقلابی استتورکمن نیوز:  امام جمعه گنبدکاووس گفت: توقع و انتظار رهبری انقلاب از دست اندرکاران نظام آموزش و پرورش، تربیت نسل جوان انقلابی است که بتواند بار انقلاب و تمدن بزرگ اسلامی را بر دوش بگیرد و قله‌های بزرگ علم و دانش را در عالم فتح نمایند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه مردم گنبدکاووس تصریح کرد: تربیت چنین نسلی بسیار سخت و نیز رسالتی سنگین و مهم است که جامعه فرهنگیان بایستی با کار و تلاش مضاعف و با همراهی خانواده‌ها، مساجد و کانون‌های فرهنگی آن را به نحو احسن انجام دهد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب جهت‌گیری کشور در مذاکرات با آمریکا را بر همه ما روشن کرده است، گفت: مقام معظم رهبری علاج مشکلات کشور را تکیه بر جوانان، جدی گرفتن ظرفیت داخلی می‌دانند و نگرانی وی از مذاکرات شرطی شدن اقتصاد کشور و نادیده گرفتن تولیدکنندگان  و ناامیدی جوانان است.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ۶ مهر) اظهار داشت: این هفته یادآور فداکاری‌ها و جانفشانی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با دنیای استکبار و درس و تجربه مهم آن نیز استقامت در برابر دشمنان است.

امام جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی یعنی پیاده کردن سبک زندگی امام زمان (عج) و سبک زندگی حسینی که در آن باید فرد براساس عشق و محبت حسینی اموال خود را در اختیار اسلام و مردم قرار داده و خود را به رنج بیندازد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز