امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

13971201000009 Test PhotoN 300x189 - تزریق اعتبار 105 میلیارد تومانی برای بازآفرینی محلات گنبدکاووساخبار گنبدکاووستورکمن نیوز شهردار گنبدکاووس با اشاره به اینکه گنبدکاووس به عنوان یکی از شهرهای هدف طرح بازآفرینی شهری قرار دارد، گفت: 105 میلیارد تومان اعتبار برای بازآفرینی محلات گنبدکاووس پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ به نقل از فارس، منصور طعنه گنبدی با اشاره به اینکه با تدبیر وزارت کشور و با توجه به اهمیت مناطق حاشیه‌نشین در حوزه اجتماعی طرح بازآفرینی شهری در گنبدکاووس نیز اجرایی شده است، اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و برنامه‌ریزی برای توسعه در این مناطق با نظرات کارشناسان و محققان این بخش به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه بر اساس طرح ارائه شده از سوی گروه مشاور و مصوبات صورت گرفته بالغ بر 105 میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری در گنبدکاووس هزینه خواهد شد، افزود: 52 میلیارد از این اعتبار از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری و 53 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری تامین خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه احیای بافت فرسوده به ویژه در منطقه مسکونی یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در این طرح خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد بازآفرینی شهری در استان گلستان بیش از 2 هزار و 792 منزل مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین گنبدکاووس و گرگان بازسازی و یا با شیوه جدید ساخته خواهند شد.

طعنه گنبدی با تاکید بر اینکه اعتبارات در این حوزه باید به وسیله طرح اجرایی و میزان پیشرفت کار جذب شود، گفت: با عنایت ویژه وزارت کشور و استانداری در صورت اقدام عاجل و اجرای بی‌نقص کار قطعا اعتبارات بسیار خوبی در این حوزه برای گنبدکاووس اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین از عقد تفاهم نامه 110 میلیون تومانی میان شهرداری گنبدکاووس و اداره کل اجتماعی استانداری گلستان مبنی بر ساخت مرکز نگهداری متکدیان در گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: با تزریق این اعتبار بدون تردید این پروژه را در سال 1398 به اتمام رسانده و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر بخشی از مشکلات این حوزه را نیز حل کنیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز