امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    48722

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    5:33 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

مجلس تذکر 300x203 - تذکر در مجلس برای برخورد قاطع با رییس فدراسیون سوارکاری به دلیل اهانت به قوم ترکمنایران-ترکمن نیوز-  عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛به نقل خانه ملت،احمد امیرآیادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد.

تذکر ناهید تاج‌الدین و تعدادی از نمایندگان به وزیر کار: چرایی به تعویق انداختن تشکیل جلسات مربوط به تعیین حداقلی دستمزد کارگران.

تذکر شاعری به رییس جمهور: ناهماهنگی بین وزراء و تیم اقتصادی دولت به ادامه‌ی رویه‌های غلط مدیریتی موجب افزایش شدید قیمت کالا و خدمات مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید شده است.

تذکر امیرآبادی به وزیر کار: ضرورت پرداخت طلب بیمارستان‌های قم جهت پرداخت کارانه و اضافه کار پرستاران و پزشکان.

تذکر بهمنی به وزیر اقتصاد: چرا نسبت به اصلاح ساختار بانک‌ها و ترازنامه آنها اقدامی نمی‌کنید؟

تذکر امیرآبادی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت پرداخت طلب بیمارستان‌های قم جهت پرداخت کارانه و اضافه‌کار پرستاران و پزشکان.

تذکر محمودزاده به وزیر ورزش: لزوم برخورد با رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور.

تذکر رضایی، حسینی، امیرآبادی به وزیر جهاد کشاورزی: ضعف مدیریتی در وزارت کشاورزی باعث تحقیر ملت و دولت شده است، گرفتن ارز ارزان و ایجاد مافیای گوشت و توزیع آن به بدترین شکل ممکن به عدم توانایی در اعمال مدیریت صحیح و ناکارآمد در تهیه و توزیع نهادهای دامی.

تذکر سید تقی کبیری و وزیر امور خارجه: رسیدگی به حاشیه سفر نخست وزیر ارمنستان.

تذکر بهمنی به وزیر راه و شهرسازی: چرا وضعیت عمران هشتگرد مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد؟

تذکر خالقی به وزیر نیرو: عدم تعیین تکلیف تخصیص آب در مورد سدهای معیشتی.

تذکر شریف‌پور به وزیر آموزش و پرورش: اعمال حق مناطق عملیاتی در احکام بازنشستگی آموزش و پرورش، به وزیر آموزش و پرورش: مطالبات موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از سال قبل و تامین سهم دولت در بودجه سال ۱۳۹۸.

تذکر خالقی به وزیر راه و شهرسازی: مسدود بودن راه اسالم به خلخال و عدم خط‌کشی و عدم اصلاح قیمت‌های تخریب شده.

تذکر قاضی‌پور، خالقی، امیرآبادی به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در توزیع عادلانه گوشت قرمز، مرغ و مرغ سفید در مناطق روستایی.

تذکر قاضی‌پور و خالقی به وزیر راه و شهرسازی: توجه خاص به راه‌های روستایی مناطق کوهستانی آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان.

تذکر نانواکناری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: با توجه به پیشرفت ۸۰ درصدی بیمارستان شفای بابلسر چرا نسبت به تکمیل آن اهتمام نمی‌ورزید؟

تذکر سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کشور: ضرورت جلوگیری از تعطیلی مغازه‌های کوچک مواد غذایی در سطح شهر اصفهان.

تذکر وقفچی به رییس جمهور: انتقال پسماندها از شهر زنجان که تهدیدی برای سلامت مردم است.

تذکر موسوی لارگانی به وزیر اقتصاد: ضرورت تسریع در افزایش سرمایه شرکت پلی‌تکنیک جهت حل بخشی از مشکلات صنعت.

تذکر قرجه‌طیار و نورقلی‌پور و امیرآبادی به سلطانی‌فر: برخورد قاطع با رییس فدراسیون سوارکاری به دلیل اهانت به قوم نجیب ترکمن.

تذکر سید ناصر موسوی لارگانی به رییس جمهور: لزوم برخورد با تخلفات شرکت چوب و کاغذ مازندران.

تذکر پژمانفر به وزیر فرهنگ: چرا نظارت جدی بر نحوه‌ی ارائه الگو و نحوه برگزاری نمایشگاه مد و لباس انجام نمی‌شود؟

تذکر ساداتی‌نژاد به وزیر کشور: دستور رسیدگی جدی به خسارت‌دیدگان، بارش برف و سیلاب‌ در شهرستان کاشان و آران و بیدگل.

تذکر حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که چرا فرمانداران و معاونان آنها و بخشداران شهرستان رباط کریم و بهارستان در حوزه خدمتی خود ساکن نیستند.

تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، احمد امیرآبادی فراهانی و اکبر رنجبرزاده به وزیر ارتباطات: ضرورت برخورد قاطع با اپراتورهای تلفن همراه به خاطر حذف بسته های بلندمدت اینترنت همراه که موجب نارضایتی مشترکان شده و تذکر دیگری به همراه امیرآبادی و رنجبرزاده به رئیس جمهور: لزوم اخذ مجوز برای حذف ویزای ایران و عراق در سفر رئیس جمهور به این کشور.

تذکر سیدجواد ساداتی نژاد نماینده کاشان به وزیر کشور: چرا مصوبه ارتقای روستای جوشقان به شهر که قبلا در هیأت دولت مصوب شده، چرا اجرا نمی شود.

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل، احمد امیرآبادی فراهانی، نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به رئیس جمهور و وزیر رفاه: تسریع در تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال 98.

تذکر هدایت الله خادمی نماینده ایذه به وزیر راه: هیچ یک از پیمانکاران مشغول در این شهرستان مطالبات خود را دریافت نکرده اند همچنین تذکر به وزیر کشاورزی: مدیریت کشاورزی این استان هیچ خدمتی به استان نکرده است و استان خوزستان را نجات دهید و رفیق بازی و حیف و میل بیت المال را متوقف کنید و تذکر به وزیر بهداشت: چرا هنوز بیمارستان باغملک راه اندازی نشده است و تذکر به وزیر نفت: چرا هنوز بخش های بزرگی در شهرستان ایذه و روستاهای باغملک بدون گاز مانده اند و همچنین تذکر به رئیس جمهور: بیش از 5 ماه است که سازمان میراث فرهنگی و مدیریت استان و فرماندهی انتظامی خوزستان 3 سرباز را برای حفاظت گردشگری اعزام کنند که هنوز اقدام نشده است.

تذکر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم به رئیس جمهور: سودجویان بازاریابی و پرداخت 20 درصد بیشتر از قیمت گندم سال آینده را به صورت یکجا به کشاورزان پرداخت و پیش خرید می کنند که باید جلوی آن را گرفت.

تذکر بیت الله عبداللهی نماینده اهر به وزیر راه: چرا از راه 22 کیلومتری تبریز به اهر و هریس بهره برداری نمی شود.

تذکر حسن نوروزی نماینده بهارستان به وزیر کشور: علت کمبود وسایل نقلیه در منطقه انتظامی شهرستان رباط کریم و بهارستان چیست.

تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در پرداخت حقوق بهمن و اسفند و عیدی و سنوات نیروهای شرکتی مرکز بهداشت شماره 2 مشهد.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش: چرا فوق العاده ایثارگری فرزندان شهدا موضوع ماده 51 قانون جامع خدمات ایثارگران پرداخت نمی شود و تذکر به رئیس جمهور: چرا آیین نامه های اجرایی قانون جامع خدمات ایثارگران تهیه نمی شود./

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز