امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سلیمانی min 300x215 - بیانیه مجمع عالی راهبردی بسیج سپاه گنبدکاووس در پی شهادت سپهبد سلیمانیتورکمن نیوز در پی شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت، مجمع عالی راهبردی بسیج سپاه گنبدکاووس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  متن بیانیه بشرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ. فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ. وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه 23

سردار رشید اسلام و ایران پس از 40 سال مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران اجر مجاهدت های خود را با شهادت خونین از خداوند تبارک تعالی گرفت.

او که پرورش یافته‌ی مکتب عاشورا بود سرانجام بعد از عمری مجاهدت و فداکاری در سرزمین جهاد و شهادت به مولایش امام حسین ع پیوست.

مجمع عالی راهبردی بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی یار رهبر و مالک اشتر زمان را به دست کوردلان شیطان صفت به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کند.

مجمع عالی راهبردی بسیج سپاه گنبدکاووس

 

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز