امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ائمه جمعه سنت 300x187 - بیانیه ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس در محکومیت اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستیپیام ها-ترکمن نیوز:  ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس در محکومیت اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛متن بیانیه بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ

سپاه اگر نبود کشور هم نبود. (امام خمینی قدس سره الشریف)

اقدام غیرقانونی و غیر دیپلماتیک دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست “سازمان های تروریستی خارجی”، اقدامی کودکانه و از روی عجز و ناامیدی است.

سپاه بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از نیروهای مسلح رسمی و قانونی کشور است و هیچ کشوری حق ندارد و نمی تواند نیروی نظامی کشور ثالث را گروه تروریستی بنامد و این اقدام آمریکا در عرف بین المللی نیز محلی از اعراب ندارد.

سپاه همزاد و همراه انقلاب اسلامی ایران بوده و تا ابد خواهد بود. سپاه یکی از دو بال قدرتمند اوج گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته بوده و دقیقاً نیرویی تروریست ستیز است.

دولت آمریکا به همین زودی فراموش کرده است که اگر سپاه نبود؛ هنوز هم در سوریه و عراق می بایست شاهد اقدامات سبعانه گروههای تروریستی مثل داعش می بودیم و این همکاری نظامی و راهبردی سپاه بود که باعث شد تا بساط این گروهک های ضد اسلامی و ضد انسانی برچیده شود.

امروز هم سپاه در جریان سیل گنبدکاووس، آق قلا، گمیشان، لرستان و خوزستان نشان داد که نیرویی مردمی و برخاسته از بطن مردم ایران است.

ما ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس به نیابت از سوی مردم مسلمان، متدین و انقلابی ترکمن صحرا و گنبدکاووس، این اقدام آمریکا را تقبیح نموده و همیشه و در همه حال همراه و همگام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستیم.

همه ما پاسداریم.

حاج عبدالکریم آخوند جاور
حاج عبدالباسط آخوند نوری زاد
هیئت امناء مصلی نماز جمعه اهل سنت

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز