امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    59062

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:52 | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

مراوه تپه.jpg1  300x225 - بنیاد مستضعفان در مراوه‌تپه 750 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌کندتورکمن نیوز فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: در راستای توسعه منطقه و محرومیت‌زدایی شهرستان مراوه‌تپه بنیاد مستضعفان 750 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛    امان‌گلدی ضمیر امروز در مراسم شادمانه به مناسبت روز ملی ازدواج و خبرنگار در پارک شهرداری اظهار کرد: رئیس بنیاد مستضعفان کشور 23 مرداد ماه امسال برای محرومیت‌زدایی و توسعه منطقه به شهرستان مراوه‌تپه سفر کرده و در این سفر 750 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.
وی افزود: یکی از پروژه‌های بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان است.

*گازرسانی 11 روستای مراوه‌تپه در هفته دولت 

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه از گازرسانی 11 روستای این شهرستان در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم  11 روستای شهرستان مراوه‌تپه در هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می شوند و این پروژه با اعتبار 25 میلیارد تومان صورت گرفته است.
وی درباره روز خبرنگار یادآور شد: خبرنگاران سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند و باید از توان و ظرفیت آنها در راستای توسعه و آبادانی کشور و منطقه استفاده کرد.
ضمیر گفت: خبرنگاران این قشر زحمتکش جامعه همواره درصدد رفع مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم هستند و خبرنگاران شهرستان مراوه‌تپه با فعالیت‌های خوب خود گام‌های مثبتی را برای توسعه شهرستان برداشتند.
شهردار مراوه‌تپه در این مراسم اظهار کرد: آسفالت همه معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر مراوه‌تپه با شعار «هیچ معابر شهر خاکی نخواهد ماند» با اعتبار بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در روز پنج‌شنبه از جلوی منزل «شهید قویدل» آغاز می‌شود.
گلالک بیگی‌زاده افزود: با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و دیگر مسوولان مرتبط بنا داریم همه معابر شهری را تا پایان سال آسفالت کنیم.

* هر ماه یک جنگ شادی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در پارک شهر مراوه‌تپه برگزار شود
وی خاطرنشان کرد: در ایام روز ملی ازدواج با همکاری اداره ورزش و جوانان و فرمانداری شهرستان کارگاه «آموزشی تحکیم بنیان خانواده» با موضوع «مهارت زندگی برای زوجین جوان» روز پنج‌شنبه در سالن شهرداری برگزار می‌شود.
شهردار مراوه‌تپه یادآور شد: قرار است هر ماه یک جنگ شادی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در پارک شهر برگزار شود که در ماه گذشته به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امشب به مناسبت روز ملی ازدواج و خبرنگار این جنگ شاید برگزار شد و نیمه شهریور ماه نیز به مناسبت هفته دولت این جنگ در پارک شهرداری برگزار می‌شود./فارس

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز