امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس-ترکمن نیوز-  نخستین کارگاه آموزشی مبارزه با پول شویی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در گنبد کاووس برگزار شد.

kargah 21az 300x200 - برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مبارزه با پول شویی در گنبدکاووس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،   به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، کارشناس مسئول صنف خدماتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان مدرس این جلسه در خصوص ثبت، ضبط، خرید، فروش و نگهداری اسناد و مدارک صحبت کرد.

جعفر کرامتی افزود: باید ثبت و ضبط هرگونه خرید، فروش و ارائه خدمات بالاتر از 15 میلیون تومان مطابق قانون و آیین نامه و دستورالعمل اجرایی انجام شود؛ بدین معنی که صدور فاکتور و اخذ و درج اطلاعات ( کد ملی- کد پستی) از اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان خریدار یا فروشنده و یا هر دو آن‌ها الزامی است.

وی ادامه داد: اسناد و مدارک هرگونه معاملات (خرید و فروش) بالاتر از 15 میلیون تومان به مدت پنج سال توسط مدیریت واحد صنفی در محل باید نگهداری شود تا در صورت نیاز در دسترس مأموران نظارتی قرار گیرد.

کرامتی در خاتمه تأکید کرد: هر اتحادیه به صورت جداگانه باید کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی را برگزار کرده و گزارشات و مستندات آن را به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبد کاووس ارسال کند.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی نماینده اداره تعزیرات حکومتی و برخی از اعضاء هیات مدیره اتاق اصناف و هیأت مدیره اتحادیه های نمایشگاه اتومبیل، مشاورین املاک، طلا و جواهر فروشان، قالیبافان شهرستان گنبد کاووس حضور داشتند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز