امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

jashnvare aghvam gonbad 1 300x185 - برگزاری جشنواره بین‌المللی اقوام با حضور سفرای خارجی در گلستاناخبار فرهنگی- ترکمن نیوز- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به آغاز جشنواره بین‌المللی اقوام در استان از ۲۹ آبان گفت: سفرای کشورهای چین، پاکستان، نروژ، کره جنوبی، سنگال و غیره در این جشنواره حضور می‌یابند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، ابراهیم کریمی درباره برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی اقوام به میزبانی استان گلستان اظهار داشت: این دوره جشنواره از 29 آبان تا 7 آذر در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره بیان داشت: مهم‌ترین بخش این جشنواره معرفی گردشگری روستایی و بوم‌گردی در استان است. برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و همچنین برپایی سیاه چادرها و موسیقی اقوام از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به حضور سفرای کشورهای مختلف در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: حضور سفرای کشورهای چین، نروژ، پاکستان، سنگال، قزاقستان، مالزی، اندونزی، تاجیکستان و کره جنوبی در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام قطعی شد.

وی درباره پوشش رسانه‌ای این جشنواره بین‌المللی و حضور خبرنگاران شینهوا، آناتولی و فرانس 24 در استان اظهار داشت: 40 خبرنگار از شبکه‌های داخلی و خارجی برنامه‌های این دوره از جشنواره را پوشش می‌دهند.

کریمی خاطرنشان کرد: رسانه‌های حاضر در جشنواره بین‌المللی اقوام در مدت برگزاری این رویداد، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی استان گلستان را نیز منعکس می‌کنند.

 

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://tlgrm.in/ITNAnews

منبع: tasnimnews.com

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز