امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Torbatinejad 30F 300x200 - برگزاری تورنمنت های بین المللی می تواند زمینه ساز جذب توریسم و گردشگر شودگلستان-ترکمن نیوز- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری برخی رویدادهای بزرگ ورزشی و همایش های بزرگ استانی می تواند زمینه ساز جذب توریسم و گردشگر شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، نورمحمد تربتی نژاد شامگاه چهارشنبه درنشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مراسم تجلیل از نوروزبانان بی نوروز اظهار کرد: نوروز عیدی شرقی است که با فرهنگ ایرانی مطابقت دارد و بزرگان دین هم به آن تاکید داشتند.

وی افزود: ایام تعطیلات نوروز از لحاظ توسعه صنعت گردشگری مهم است و طبق آمار ارائه شده در گلستان یک و نیم میلیون نفرشب اقامت داشته ایم.

تربتی نژاد ادامه داد: در تمام نوروزگاه های استان فعالیت های زیادی انجام شده و نیروهای انتظامی هم نظم خوبی در استان برقرار کردند و حضور عوامل امدادی در طول جاده ها و نوروزگاه ها به چشم می خورد.

وی اظهار کرد: به نظر من در کشور ما کشاورزی، صنعت و گردشگری سه محور مهم توسعه بحث گردشگری وجذب توریسم است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوامل جذب توریسم در استان گفت: وقوع برخی رویدادها از جمله برگزاری مسابقات در سطح بین المللی و همایش های بزرگ استانی می تواند زمینه ساز جذب توریست و معرفی استان گلستان به گردشگران را فراهم کند.

زمینه حضور بخش خصوصی در گردشگری فراهم شود

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: دولت برای تحقق جذب گردشگر تلاش می کنداما اگر ما تمرکز تمام فعالیت های توریستی را بردوش دولت بگذاریم ممکن است نتوانیم به تمام آن چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

رامین نورقلی افزود: ما می توانیم ابزار دولتی را در مسیر بهبود رونق گردشگری به کار ببریم اما باید زمینه ای فراهم کنیم تا بخش خصوصی وارد این مسیر شود و در این راه توانمند شود.

خبرگزاری مهر

https://t.me/ITNAnews

لینک عضویت در کانال تلگرام

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز