امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس-ترکمن نیوز- امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تبریک ایام دهه مبارک فجر و با بیان اینکه انقلاب اسلامی مورد عنایت و نصرت الهی است، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ما با پشتیبانی مردم به مسیر روشن و ترسیم شده خود ادامه می دهد.

ImamJome 17B 300x183 - انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم به مسیر روشن خود ادامه می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن, به نقل از ایرنا, حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس که در پادگان تیپ 60 زرهی عمار این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی با گذشت 40 سال از پیروزی آن، در راستای اهداف ترسیم شده ازسوی امام راحل حرکت می کند.
وی، وابسته نبودن به قدرت های شرق و غرب، مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل به عنوان غده سرطانی در قلب امت اسلامی، حاکمیت اسلام و مردم سالاری دینی را از جمله اهداف ترسیم شده انقلاب توسط امام راحل برشمرد و افزود: درسایه عنایت و نصرت الهی و به برکت خون شهیدان، رهبری های امام راحل و جانشین خلف ایشان و حضور همیشه درصحنه مردم، انقلاب اسلامی در راستای تحقق این اهداف حرکت می کند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز مایه افتخار ملت ایران است که با همه توطئه هایی که دشمنان اسلام و انقلاب در 40 سال گذشته علیه انقلاب انجام داده اند، انقلاب ما روی مواضع خود ایستاده و اهداف خود را به پیش می برد.
وی، سازش نکردن با دشمن را دیگر افتخار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران در راستای منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی که آمریکا را دشمن و شیطان بزرگ دانسته اند و این قدرت استکباری در 40 سال گذشته توطئه های زیادی علیه انقلاب انجام داده و یاس و نا امیدی ایجاد می کند، هرگز سازش نخواهد کرد.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین هویت ایرانی اسلامی و ایثارگری ملت را از دیگر افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی از رهبری گرفته تا دولتمردان در همه رده ها با پشتیبانی نیروهای مسلح، ایثارگران و خانواده های شاهد و نیز اقشار مختلف مردم و با تکیه بر اسلام و قدرت الهی، بدون ترس از دشمنان مسیر روشن خود را سپری می کند.

گرداوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز