امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    9138

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:34 | ۱۹ دی ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

اقتصادی-ترکمن‌نیوز- ال‌جی الکترونیکس با انتشار گزارشی اعلام کرد که انتظار دارد تا طی سه‌ماهه‌ی چهارم منتهی به سال نوی میلادی، سود عملیاتی ۳۴۳.۱۸ میلیون دلاری به جیب بزند.

LG 19D 300x200 - ال جی در پی کسب سود عملیاتی ۳۴۳ میلیون دلاری در پاییز ۲۰۱۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران،‌ به نقل از زومیت، ال‌جی در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که انتظار دارد تا طی سه‌ماهه‌‌ی چهارم سال جاری میلادی سود عملیاتی ۳۴۳.۱۸ میلیون دلاری کسب کند. در مقایسه با سود عملیاتی ۴۵۰ میلیون دلاری کسب‌شده در تابستان سال جاری میلادی، ال‌جی روندی نزولی طی فصل پاییز طی کرده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که ال‌جی طی پاییز سال ۲۰۱۶ ضرر ۳۳ میلیون دلاری گزارش کرده بود که با توجه به پیش‌بینی کسب سود عملیاتی ۳۴۳ میلیون دلاری، انتظار می‌رود صورت‌های مالی این کمپانی تراز مثبت برای سال ۲۰۱۷ نشان دهند. بخش تولید محصولات سرگرمی این کمپانی کره‌ای را باید اصلی‌ترین کانال درآمدی آن خواند که طبق برآوردها، طی سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ قریب به ۹۰ درصد از درآمد ال‌جی را کسب کرده است.

بخش موبایل ال‌جی همچنان ضررده باقی مانده است؛ هرچند انتظار نمی‌رود این بخش، ضرر ۳۳۱ میلیون دلاری ثبت‌شده طی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ را دوباره محقق کند که این موضوع به دلیل افزایش فروش گوشی‌های هوشمند به لطف فرارسیدن فروش سال نوی میلادی است. ال‌جی پیش‌بینی کرده است میزان فروشش در مقایسه با سال ۲۰۱۶، بیش از ۱۵ درصد به‌صورت سالیانه افزایش یافته باشد. کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که انتظار دارد درآمدی ۱۵.۸ میلیارددلاری برای سه‌ماهه‌ی چهارم سال گزارش کند. کاهش درآمد و سوددهی ال‌جی در مقایسه با سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری، نشان از این دارد که این کمپانی باید تمرکز بیشتری بر بازارهای غربی داشته باشد تا بتواند از پتانسیل موجود در تعطیلات سال نوی میلادی استفاده کند.

ال‌جی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم و گزارش مالی سالیانه‌ی خود اواخر ماه ژانویه منتشر خواهد کرد. باید دید این کمپانی برای بهبود روند فروش خود چه سیاست‌هایی در پیش خواهد گرفت.

گردآوری: گروه خبری ترکمن‌نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز