امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    45077

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:32 | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

باجه قرضه الحسنه مهرگلستان 300x225 - افتتاح دومین باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در انبارالومگلستان-ترکمن نیوز-  عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه دومین باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران گلستان در انبارالوم افتتاح شد، گفت: این بانک در جهت رفع نیازهای مردم فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛عیسی امامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: با فعالیتی که استان گلستان در بانک قرض الحسنه مهر ایران دارد توانسته جزو پنج استان برتر کشور شناخته شود.

وی با اشاره به استقبال هموطمنان اهل تسنن از بانک مردمی قرض الحسنه مهر ایران، افزود: سیستان و بلوچستان از رتبه دوم کشوری برخوردار است.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: سال گذشته استان هایی چون کردستان و آذربایجان غربی جزو استان هایی بودند که استقبال مشتریان از این بانک به نحو احسن انجام شد.

وی یادآور شد: استان گلستان هم طی سال گذشته و هم امسال توانسته همپا با تهران و بسیاری از استان های چون اصفهان و کرمان بهترین کارنامه را از خود بر جای بگذارد.

امامی شهرانبارالوم را شهر وحدت و یکدلی در استان گلستان دانست و اظهار کرد: افتتاح باجه برای مردم این شهر بسیار مفید و ثمر بخش خواهد بود و امید است درآینده شاهد ایجاد شعبه در انبارالوم باشیم.

وی با اشاره به فاکتورهای اقتصادی و اشتغالزایی حاصل از وجود این نهاد مالی و اقتصادی مبتنی بر بانکداری ناب اسلامی، افزود: همه مردم می توانند با تکیه بر خدمات کم نظیر و ارزان قیمت بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیش از پیش در رونق و شکوفایی اقتصادی خانوار خود و منطقه سهیم باشند و ضمن بستر سازی اقتصادی، اشتغالزایی موثر، پویا و با ثبات را برای خود و خانواده و آیندگان رقم زنند.

فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت رفع نیاز های مردم

رحمن تقوی، مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان هم در ادامه این جلسه با اشاره به نقش این بانک در احیای فرهنگ اسلامی قرض الحسنه در کشور و عملکرد بی بدیل آن در محرومیت زدایی و اشتغال آفرینی در سطوح مختلف جامعه، اظهار کرد: ائمه جمعه، شهردار و مسئولان بخش وشمگیر نقش بسیار پررنگ و اثر گذاری در استقبال مردم از این بانک داشتند.

وی تامین سنت نیکوی قرض الحسنه در بین آحاد مردم را جزء رسالت بانک قرض الحسنه مهر ایران دانست و افزود: این بانک در 29 آذر 86 تاسیس شد و در حال حاضر با بیش از 540 شعبه در سراسر کشور به مردم خدمات ارائه می کند.

تقوی با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 شعبه در استان مشغول فعالیت است، اظهار کرد: دومین باجه استان نیز در انبارالوم افتتاح شد.

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه این بانک مردمی و معنوی است، بیشتر در جهت رفع نیازهای ضروری مردم و حمایت از اقشار آسیب پذیر گام برمی دارد.

همچنین حاج آخوند امدادی امام جمعه اهل سنت بخش وشمگیر هم در این مراسم ارائه خدمات قرض الحسنه را برای مردم نعمت بزرگی دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود تا هرگونه خدمات بانکی و تسهیلات بدون سود و ربا در نظام بانکی به مردم ارائه شود.

وی با گویش زیبای ترکمنی برای توفیق روز افزون نظام اسلامی و همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران دعا کردند.

افتتاح بانک قرض الحسنه مهر ایران مسیری روشن برای فردای بهتر مردم

حجت الاسلام مهدی شیخی امام جمعه اهل تشیع بخش وشمگیر با تبریک سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی به کشور و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن بیان برکات سنت نیکوی قرض السنه برای مردم، افتتاح بانک قرض الحسنه مهر ایران را مسیری روشن برای فردای بهتر مردم منطقه دانست و افزود: ایجاد و راه اندازی این بانک از خواسته های اصلی مردم شهر و تحقق آن از برکات دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و تلاش مدیران کشوری و استانی بانک برای مردم محروم انبار الوم است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه خدمت به مردم از واجبات است، امید است این بانک به بهترین شکل ممکن این مهم را در عرصه عمل تحقق بخشد، شواهد و قرائن هم تا اکنون تایید کننده این موضوع در بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده است.

گفتنی است در این مراسم ائمه جمعه انبارالوم با امضاء فرم های افتتاح حساب نسبت به بازگشایی حساب برای خود اقدام کردند./مهر

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز