امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    61030

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:01 | ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گرایی گنبدکاووس - اصلاح ساختار یاشولی‌گرایی در گنبدکاووس و حوزهتورکمن نیوز:  توفیق‌های انتخاباتی بشارت و مسرت و تزریق انرژی و امیدواری‌ها را در ما ترکمن‌ها مضاعف ساخته بود و از اینکه در دوره های دوم و چهارم و پنجم و ششم و هفتم و هشتم توانسته بودیم کرسی پارلمان را بدست آوریم به استمرار کار ستادی قانع بودیم.

از متحد و متفق ورود به انتخابات دوره اول شورای شهر و در دسترس گرفتن آن، به اهمیت همصدایی و همنوایی و همرنگی و همدلی پی بردیم.

رقیب، تمهیداتی اندیشید و ساختار تاثیرگذار و تصمیم ساز و متحکم که هم کاتالیزور بود و هم حجت، به کالبد انتخابات گنبدکاووس وارد کرد و نتیجه توفیق کار ساختاری با استفاده از آخرین ظرفیت‌ها در برابر کار ستادی ما در برهه انتخابات بود و دوره‌های دوم و سوم شورای شهر گنبد و دوره نهم مجلس، را واگذار کردیم.

فعالان باید بیدارتر و هوشیارتر، آسیب شناسی می‌کردند و محصول واکاویها، مکانیزم ساختار سازی بود و ایل گویجی سیل گویجی ائتلاف ۱۱ را با حضور ۹۰ درصدی فعالان سیاسی و انتخاباتی و فرهنگی و اجتماعی، به عرصه آورده و بعد از مدتها سرخوردگی، هر ۱۱ کرسی پارلمان شهری با استقبال گسترده مردم، در اختیار ما قرار گرفت.، این ساختار به یاشولی‌گرایی مسمی شد و محصول کار همه قشر موثر جامعه است.

تجارب تلخ و شیرین بسیاری از آن زمان تا امروز در جامعه و بررسی نامه اعمال شورای چهارم و پنجم و دوره دهم مجلس از سرگذشت و همه می‌خواهیم به همان مقطع حساس یکی شدن و با هم بودن برگردیم.

همه اعتراف می‌کنیم این ساختار ‌و محصول و دستاوردهایی که داشته، از هویت و ماهیت واقعی خود خارج شده و نیاز اساسی به تغییر و تحول و بهینه‌سازی و به روز شدن و حذف شر و حفظ خیر و در یک کلام بقول علی بن ابیطالب خلیفه چهارم، یتغلغلون غلغله و یتولولون ولوله .

پس بیاییم سنتی و نوین و منتقد و هر سمپات و اکتیوی هستیم، دور هم باشیم و از گفتگو و تبادل نظر و همفکری و هم اندیشی دور نشویم ‌و دوستانه و با محبت و عواطف و با اولویت بخشیدن به اتحاد و اتفاق و تامین مطالبات قانونی گنبدکاووس و حوزه، به انتظارات و نگرانی‌های مردم، پاسخی مناسب لیاقت و عزت و کرامت آنها در دستور کار داشته باشیم

270d - اصلاح ساختار یاشولی‌گرایی در گنبدکاووس و حوزه محمد چوپانی

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز