امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    84120

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    16:03 | ۲۳ فروردین ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان1 300x200 - اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گلستان آماده خدمتگذاری به اقشار ضعیف جامعه استترکمن نیوز:  معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جامعه فرهنگ و هنر و رسانه گلستان برای خدمتگذاری به اقشار ضعیف جامعه در همه سطوح ورود پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  «احمد گلچین» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شکل گیری یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه، این موضوع نیز در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان قطعا دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: توصیه مقام معظم رهبری در این خصوص توصیه قرآن کریم است و جامعه فرهنگ و هنر و رسانه گلستان برای خدمتگذاری به اقشار ضعیف جامعه در همه سطوح ورود پیدا می کند.

گلچین متذکر شد: همدلی ایرانیان در جهان زبانزد بوده و در مواقع حساس که مقام معظم رهبری دستور دادند و از مردم تقاضا کردند مردم همراهی داشتند و همچنان شاهد خواهیم بود در این طرح ملی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند همه اقشار اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه در کنار سایر اقشار وارد عمل خواهد شد.

وی گفت: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز کمک می کنند این طرح همچون گذشته به ثمر برسد و خانواده هایی که در این ایام با بضاعت کم زندگی می کنند از این طرح بهره مند شوند و ماه رمضان خوبی را سپری کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: در سیل سال گذشته زمانی که مقام معظم رهبری پیامی صادر کردند شاهد آن بودیم که همه حوزه های فرهنگ و هنری وارد این عرصه شدند و حتی شاعران و داستان نویسان حضور فیزیکی داشتند.

گلچین ابراز داشت: سال گذشته در مناطق سیل زده  هنرمندان مطرح کشوری و استانی وارد این عرصه شدند تا استرس خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان را کم کنند و این تجربه خوبی بود و تشکیل کمپین های فرهنگی و هنری را در آن ایام شاهد بودیم و بسته های فرهنگی و هنری و بسته های غذایی از سوی اصحاب فرهنگ و هنر تدارک دیده شد.

وی به همت جهادی حوزه فرهنگ و هنر در این ایام اشاره کرد و افزود: هر آنچه از کتابی که خانواده ها مطالعه می کنند فیلمی که امروز فرزندان در منازل می بینند و هر آنچه از تولیدات در فضای مجازی و رسانه می بینند حاصل سالها تلاش هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  ضمن قدردانی از تلاش بی شائبه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در ایام شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر در این ایام به خوبی و خودجوش به فعالیت پرداختند که آسیب هایی اجتماعی را کاهش دهند.

گلچین ابراز داشت: راه اندازی کمپین های مجازی، گروه های موسیقی و رسانه هایی که در این ایام فعالیت کردند جای تقدیر دارد.

وی افزود: اصحاب رسانه در این ایام برای افزایش سطح آگاهی مردم اطلاع رسانی خوبی داشتند و هنرمندان همیشه همراه مردم در فضای مجازی و اینستاگرامی بودند و مردم از تولیدات آنها به صورت زنده و لایو در فضای مجازی بهره مند شدند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز