امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ترکمن‌های افغانستانتورکمن نیوز: طی مراسمی از نفرات برتر شرکت کننده در کارگاه آموزشی (ورکشاپ) تحت عنوان “مدیر موفق” ولسوالی اندخوی در ولایت فاریاب تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در کارگاه آموزشی سازمان اجتماعی همگان با عنوان “مدیر موفق” 600 نفر از جوانان (بانوان و آقایان) شرکت داشتند که طی سه روز در ولسوالی چهارگانه اندخوی ولایت فاریاب برگزار شد.

بر اساس گزارش خبرنگار ترکمن نیوز از افغانسان: امروز طی مراسمی از نفرات برتر این کارگاه آموزشی با اهدای لوح سپاس و تصدیق نامه تجلیل به عمل آمده.

مراسم با آیاتی کلام الله مجید آغاز شد و پس از اجرای سرود ملی، تنی چند از مسئولین ولایتی و ولسوالی حاضر در سمینار سخنرانی داشتند و در ادامه این مراسم برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شد.

رئیس سازمان اجتماعی همگان می در اندخوی معاون ولسوالی اندخوی وکیله صاحب شورای ولایتی ولایت فاریاب نماینده معارف ولسوالی اندخوی رئیس جامعه مدنی ولسوالی های چهار گانه اندخوی از جمله مهمانان ویژه در این مراسم حضور داشتند.

تنی چند از معلمین و فرهنگیان آموزشگاه های ولسوالی اندخوی نیز در برگزاری این کارگاه آموزشی سه روزه (مدیر موفق) همکاری نزدیک داشتند.

گروه فرهنگی هنری نعمت شریف در این مراسم به اجرای تئاتر و موسیقی سنتی پرداختند.

بر اساس این گزارش بیشترین شرکت کننده در این ورکشاپ و مراسم از قوم ازبیک بودند و همچنین جمعی از اهالی و جوانان ترکمن. در خاتمه به شرکت کنندگان همچنین ناظرین این همایش تصدیق نامه و لوح سپاس اهدا و تقدیر و تجلیل شد.

اهالی ولسوالی اندخوی از برگزاری این ورکشاپ و مراسم بسیار خرسند شدند و از مسئولین تداوم اینگونه برنامه های فرهنگی و اجتماعی را خواستار شدند.

خبرنگار: جوره قل ایلیار                انتشار دهنده: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز