امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

1 137 300x176 - جذب 43 میلیارد تومان اعتبار برای سایت پسماندهای استان گلستانتورکمن نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: برای راه‌اندازی خط دوم بازیافت زباله در هر یک از دو سایت پسماند آق قلا و آزادشهر و به روزرسانی و ساماندهی سایت پسماندهای استان گلستان 43 میلیارد تومان اعتبار جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ میرمحمد غراوی در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت:روزانه جمع آوری هزار تن زباله در استان گلستان صورت می گیرد که در 2 سایت پسماند شرقی و غربی استان گلستان در شهرستان های آق قلا 570 تن و در مابقی در آزادشهر دفن می شود.

وی در ادامه افزود: روزانه 8 تن زباله پسماند بیمارستانی در استان گلستان جمع آوری می شود که خطرات بیشتری نسبت به پسماندهای دیگر دارد، این پسماندهای عفونی ابتدا در بیمارستان با استفاده از دستگاه های اتوکلاو بی خطر شده سپس در سایت پسماند شهرستان آق قلا زیر نظر کارشناسان حفاظت محیط زیست با عنوان پسماندهای پزشکی دفن می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با توجه به استخراج ید در استان گلستان تصریح کرد: بیشترین مقدار ید در شهرستان آق قلا محور آق قلا به اینچه برون وجود دارد که بزرگترین کارخانه های ید با نام های شورابه و کانسار خزر در آنجا مشغول به فعالیت هستند.

2 99 300x176 - جذب 43 میلیارد تومان اعتبار برای سایت پسماندهای استان گلستان

غراوی گفت: در سال 97 جمعا 91 میلیارد و 400 میلیون تومان به شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافت که از این مبلغ 46 میلیارد و 700 میلیون تومان تخصیص پیدا کرد و اجرایی شد، امسال 95 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار سهم شهرستان گنبدکاووس از منابع مختلف می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان اعلام کرد: 65 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل برای جبران خسارت به شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافت.

در این جلسه برخی مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان، مدیرکل راه و شهرسازی و نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و امام جمعه اهل سنت این شهرستان، رییس شورای اسلامی شهر و شهردار گنبدکاووس و اینچه برون گزارش فعالیت ها و مطالبات خود را بیان کردند.

گزارش از: آرزو بسیا

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز