امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    76415

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    7:00 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گلستان 300x152 - اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا در گلستانترکمن نیوز:  استاندار گلستان با تاکید بر حمایت های دولت از مشاغلی که در زمان شیوع کرونا با مشکلات جدی مواجه شدند, اظهار کرد: قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا گلستان اختصاص یافت که شرایط اعطای آن از طریق اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛هادی حق شناس در دویست و نود و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: متاسفانه مشاغل بسیاری در ۳ ماهه گذشته از شیوع کرونا آسیب دیده اند و دولت تدبیر و امید تلاش کرده با اعطای یک میلیون تومان به خانواده هایی که یارانه دریافت میکنند و یا از طریق طرح کمک مومنانه همراهی لازم را با مردم داشته باشد و اعطای تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا نیز در همین قالب می باشد.
وی افزود:برخی طرح ها در سفر رییس جمهور به گلستان مصوب شده و منابع اعتباری آن هم تامین شده و تلاش داریم با پرداخت هرچه سریعتر تسهیلات این پروژه ها عملیات اجرایی آن آغاز شود.
استاندار گلستان یادآور شد:خوشبختانه با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های استان قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته در قابل کارگروه تسهیل, بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
دکتر حق شناس ادامه داد:استان گلستان با پرداخت ۴۷۳ میلیارد تومان به ۱۱۹ واحد رتبه هشتم کشور را در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل را کسب کرده و همچنین در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز , گلستان با پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به ۱۸ طرح رتبه هشتم را کسب کرد.
وی خاطر نشان کرد : در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب بازسازی و نوسازی , استان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان به ۴۲ طرح در جایگاه سوم کشور قرار دارد.
لازم به ذکر است در این جلسه مسایل ۳ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به دستگاه های اجرایی و بانک ها جهت رفع مشکلات آنان صادر شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز