امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    45147

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:50 | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

تولز بسکتبال گنبدکاووس 300x200 - احسان تولز گنبد به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته دو بسکتبال صعود کردبسکتبال-ترکمن نیوز-  تیم بسکتبال احسان تولز گنبد در پایان مسابقات یک چهارم نهایی لیگ دسته دو کشور در گروه E که به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، موفق شد به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ به نقل ایرنا، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته دو بسکتبال کشور در گروه E از روز چهارشنبه با حضور چهار تیم به میزبانی گنبدکاووس آغاز و عصر امروز (جمعه) در روز پایانی مسابقات، تیم شکلی تهران نیز موفق شد جواز حضور در مرحله بعد را به همراه تیم احسان تولز گنبد کسب کند.
در مسابقات گروه E علاوه بر تیم های شکلی تهران و احسان تولز گنبد، تیم های مهتاب قم و رعد پدآفند هوایی فسا نیز حضور داشتند و در روز اول مسابقات، تیم احسان تولز در اولین دیدار خود مقابل شکلی تهران تن به شکست داد و رعد پدافند هوایی فسا در مقابل مهتاب قم به پیروزی رسید.
در روز دوم مسابقات احسان تولز گنبد موفق شد با نتیجه قاطع 96 بر 65 مهتاب قم را شکست دهد و شکلی تهران نیز با کسب نتیجه 82 بر 77 از سد رعد پدآفند هوایی فسا گذشت.
در روز پایانی این مسابقات نیز عصر امروز (جمعه) دو دیدار برگزار شد و تیم احسان تولز گنبد در برابر رعد پدافند هوایی فسا با نتیجه 66 بر 45 به پیروزی رسید و شکلی تهران نیز با نتیجه 64 بر 49 مهتاب قم را شکست داده و به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.
براساس اعلام روابط عمومی هیات بسکتبال استان گلستان در مسابقات گروه F این مرحله نیز که با حضور چهار تیم دیگر در گرگان برگزار شد، تیم های یس آل گرگان و فرش مشهد با برتری در مقابل حریفان خود جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را کسب کردند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز