امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

82394338 71340956 300x181 - اجماع ملی، مخالف مذاکره با آمریکا استتورکمن نیوز: امام جمعه گنبدکاووس گفت: اجماع ملی در کشور اعم از جریان های سیاسی چپ و راست و مردم، مخالف مذاکره با آمریکا هستند و جمهوری اسلامی به چنین مذاکره ای تن نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه نمازجمعه مردم گنبدکاووس اظهار کرد: آنگونه که رهبری انقلاب چند روز پیش فرمودند: ‘مذاکره با آمریکا سم مهلک است’ و الان افکار عمومی در کشور و حتی ضد انقلاب نیز مخالف مذاکره هستند.
وی با یادآوری توافق هسته ای ایران موسوم به برجام با 6 کشور بزرگ و با بیان اینکه برجام هم لوازم مثبت و هم منفی داشته اما تاکنون چیزی خاصی گیرمان نیامده، اضافه کرد: بیانیه شورای عالی امنیت ملی برای خروج از انفعال، اقدام مثبتی بود و اگر مقاومت کنیم، پیروزی عاید ما می شود.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: وقتی ترامپ، رییس جمهوری آمریکا به هیچ قرارداد بین المللی پایبند نیست و یک سال است که یکطرفه از برجام خارج شده، هیچ آدم عاقلی با چنین فردی مذاکره نمی کند.
وی تصریح کرد: وقتی آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز 14 بار فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را تایید کرده، بنابراین جامعه جهانی نیز این حق را به ایران می دهد که از برجام خارج شود.
خطیب جمعه گنبدکاووس ادامه داد: خروج ایران از انفعال، دوره عزت ما و به ثمر نشستن خون شهیدان است و هیچ کس در داخل موافق از دست دادن این عزت و تن دادن به ذلت مذاکره نیست.
حجت الاسلام ترابی با انتقاد از برخی افراد و رسانه ها که با نشان دادن سایه جنگ بین آمریکا و ایران قصد دارند ملت را بترسانند، گفت: به گفته رهبری انقلاب چنین جنگی هرگز رخ نمی دهد و این افراد و رسانه ها بهتر است به ملت آدرس ذلت ندهند.
وی همچنین با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع)، به درپیش بودن هفته کمک به نیازمندان (15 تا 21 ماه مبارک رمضان) اشاره کرد و افزود: از بهترین اعمال درماه میهمانی خدا، دستگیری از نیازمندان است و افراد متمول جامعه و هر کس که توانایی مالی دارد برای انجام این سنت حسنه بایستی اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز