امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    43150

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:38 | ۱۴ دی ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

والیبال-ترکمن نیوز-  شیرمحمد شیروانی یادداشت نویس ورزشی گنبدی درباره بازی روز چهارشنبه تیم والیبال شهرداری گنبد برابر عقاب ، با انتقال از عملکرد تیم گنبدی از میکاییل تاجر به عنوان ناجی گنبدی ها یاد کرد.

تیم والیبال شهرداری گنبد پرهوادارترین و متول‌ترین تیم لیگ برتر ایران در دیداری به ظاهر آسان میزبان تیم ته جدولی عقاب نهاجا بود. عقاب نهاجایی که در دیدار رفت موفق به شکست گنبد شده بود در دیدار برگشت هم خوب ظاهر شد و شاید اگر میکائیل تاجر به داد گنبدیها نمیرسید چه بسا شکست دیگری در کارنامه احد ارمشی و تیمش ثبت میشد. ست اول پایاپای دو تیم پیش رفتند اما تجربه شهرداریچی‌های گنبد بر سربازان نهاجا چربید و موفق شدند ست اول را کسب کنند. در ست های دوم و سوم که میکائیل تاجر از ترکیب تیم بیرون رفته بود ورق برگشت و عقاب نهاجا در دو ست پیاپی به پیروزی رسید. هواداران گنبدی که تیم شهرشان را در یک قدمی شکست میدیدند و از نمایش شاگردان ارمشی ناراضی بودند اعتراضات خود را با تشویق تاجر و البته شعار حیا کن رها کن علیه سرمربی نشان دادند. ست چهارم بازگشت بمب افکن به ترکیب معادلات را به هم ریخت تا گنبدیها با پیروزی در این ست به بازی برگردند. امیدواری در بین هواداران برای پیروزی در بازی زنده شده بود. ست پنجم هم با درخشش میکائیل به سود شهرداری گنبد رقم خورد تا گنبدیها از یک شکست خانگی پیروزی بسازند.

اما این بازی نکات ویژه ای داشت:
نمایش دور از انتظار تیم شهرداری در قامت تیم مدعی کسب سکو و حتی قهرمانی در برابر چند بازیکن سرباز و تیم ته جدولی. تیمی که انتظارات از آن زیاد است وقتی در برابر حریفان پایین جدولی شکست میخورد یا در آستانه شکست قرار میگیرد چه دلایلی میتواند در آن نقش داشته باشد. آیا کادر فنی مقصر اصلیست؟ بازیکنان تمرینات خوب و منظمی ندارند؟ تیم حریف بخوبی آنالیز نمیشود؟ تیم گنبد متکی به یک بازیکن خاص است؟ نفرات ذخیره از آمادگی کافی برخوردار نیستند یا سرمربی تیم بازیکنانش را برای یک نمایش سطح بالا نمیتواند آماده و مهیا کند؟ هزاران پرسش دیگر میتوان مطرح کرد.. سکوهای سالن المپیک وقتی ملتهب میشود و علیه سرمربی محبوب چند خبرنگار و تعدادی لیدر شعار حیا کن رها کن سرمیدهند این یعنی هواداران از نمایش ضعیف تیمشان جان به لب شده‌اند.

مشخص شد تیم شهرداری بدون میکائیل تاجر فاقد روحیه و توان لازم برای شکست حتی تیمی به مانند عقاب نهاجاست هر چند این را در دیدار برابر دورنا در نیم فصل نخست به چشم دیده بودیم.

نمایش نه چندان دلچسب مجتبی شبان بازیکن جدید تیم شهرداری که علی رغم انتظارات بالا نتوانسته است در سه دیدار گذشته تاثیر چندانی در بازی تیمش داشته باشد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز