امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سوزی کلینیک 300x185 - آتش سوزی و انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر تهرانترکمن نیوز: در پی انفجار در کلینیک سینای اطهر در محدوده تجریش در شمال تهران، ساکنان صدای انفجار مهیبی را شنیدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سه شنبه ۱۰ تیر در کلینیک درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از میدان قدس تهران آتش سوزی و انفجار رخ داد که ساختمان این درمانگاه آسیب جدی دید. در این حادثه تعدادی مجروح و کشته شدند. به احتمال زیاد این حادثه بر اثر نشت گاز رخ داده است.

انفجار و آتش‌سوزی بزرگ در کلینیک سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران دست کم ۱۹ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.

مقام‌های اورژانس کشور می گویند، حادثه آتش‌سوزی و انفجار ساعت ۲۰ و ۴۶ دقیقه در کلینیک درمانی سینا اطهر به وقوع پیوست و ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کلینیک سینا اطهر مرکز پزشکی هسته‌ای نبود و این مرکز یک دی‌کلینیک محسوب می‌شود که دارای پنج طبقه است.

ایرج حریرچی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: دی کلینیک سینا اطهر یک مرکز دندانپزشکی و تصویربرداری است و برخی اعمال جراحی سبک در آن انجام می‌شد.

وی همچنین اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود مواد رادیواکتیو در محل حادثه را هم تکذیب کرد و افزود: در این کلینیک رادیولوژی معمولی دایر بوده است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز