امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    69

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    22:40 | ۰۱ شهریور ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

اخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از آتش‌سوزی در جنگل قرق خبر داد و گفت: متاسفانه در روز گذشته شاهد آتش‌سوزی در جنگل‌های معروف به دکل‌های قرق شهرستان گرگان بودیم که به طور کامل مهار شد.

atash 29m 300x211 - آتش در جنگل قرق گرگان مهار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، ابوطالب قزلسفلو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه در روز گذشته شاهد آتش‌سوزی در جنگل‌های قرق شهرستان گرگان بودیم که این آتش‌سوزی تا ساعت 20 ادامه داشت.

وی تصریح کرد: افرادی که در جنگل قرق شهرستان گرگان آتش روشن کرده بودند پس از ترک آن محل، آتش را به طور کامل خاموش نکردند که باعث شد قسمتی از جنگل دچار حریق شود.

* عامل انسانی در آتش‌سوزی جنگل قرق دخیل بوده است/ آتش‌سوزی به طور کامل مهار شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه عامل انسانی در آتش‌سوزی جنگل قرق دخیل بوده است، ابراز کرد: متاسفانه قسمتی از جنگل قرق که دارای پوشش علفی بسیار زیادی است و حالت تلوزار و درختچه‌ای داشت آتش از آن محل به سمت جنگل سرایت کرد.

قزلسفلو با بیان اینکه وجود شیب تند در جنگل قرق امکان تردد را برای ماشین‌های اتفای حریق سخت کرده بود، خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی در جنگل قرق از ساعت 14 و 30 دقیقه لغایت 15 آغاز شد و تا غروب ادامه داشت.

وی اذعان کرد: ماشین‌های اتفای حریق تا نزدیک‌ترین محل مستقر شدند و آتش تا 18 و 30 دقیقه با همکاری مردم شهر قرق و روستاهای اطراف، شهردار قرق و همکاران منابع‌طبیعی مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان یادآور شد: به دلیل اینکه آتش‌سوزی در شیب تند جنگل قرق اتفاق افتاده بود زغال‌های داغ به سمت پایین غلط می‌خوردند و مجددا جنگل دچار حریق شد که در نهایت ساعت 20 و 30 دقیقه آتش‌سوزی به طور کامل مهار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز